Stosik 1/2017

wtorek, lutego 07, 2017

Tak ustawiłam sobie grafik postów na blogu, że dopiero teraz prezentuję wam stosik grudniowo-styczniowy. To żadna nowość, że mam zaległości. Ja wszędzie mam zaległości, dlatego bez zbędnego przedłużania zapraszam do oglądania zdjęć! Nie mam zdjęcia całego stosika, bo jakoś nie potrafiłam ułożyć tych wszystkich książek :D


Na pierwszy ogieÅ„ idÄ… książki z biblioteki. Kiedy księżyc jest nisko wypożyczyÅ‚am z myÅ›lÄ… o mamie, lubi takie powieÅ›ci, ale sama też jÄ… na pewno przeczytam (edit. już sobie nie przeczytam, bo biblioteka nagle postanowiÅ‚a wprowadzić kary za przetrzymanie eh). Pięść Dawida to wybór w ciemno. Takim moim maÅ‚ym postanowieniem na nowy rok byÅ‚o siÄ™ganie po książki, na które normalnie nie zwróciÅ‚abym uwagi. MuszÄ™ powiedzieć, że czyta siÄ™ jÄ… caÅ‚kiem dobrze i przy okazji można dowiedzieć siÄ™ kilku ciekawych rzeczy. O Ja, diablica już pisaÅ‚am, wiÄ™c nie bÄ™dÄ™ siÄ™ powtarzać ;D.


Te książki dostałam w prezencie. Szczerze mówiąc, nie wiem, czego mam się po nich spodziewać, lubimy czytać za bardzo nie pomaga. Może ktoś z was je czytał? Jedno wiem na pewno - te okładki są okropne, rozważam zawinięcie ich w szary papier, bo nie mogę się na nie patrzeć.


A te książki to prezent od raven. Bardzo chcę je przeczytać, ale to niezłe cegiełki (a przynajmniej Wszystko, co lśni), więc ich lekturę odłożę sobie na czerwiec, kiedy w końcu skończy się cały ten szał z maturami. Właśnie zauważyłam, że wszystko odkładam na po maturach XD.

Czytaliście coś z tego?

Brak komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz!

Obsługiwane przez usługę Blogger.