Blogowe cele i inne pytania | LBA #6

środa, lutego 15, 2017

Już daaaawno na blogu nie było żadnego LBA, więc gdy tylko zobaczyłam nominację od Aoi (bardzo, bardzo dziękuję) postanowiłam ją od razu wykonać. Bez zbędnego przedłużania zapraszam do pytań :D.

1. Czy jakieś książkowe nowości wpadły Ci w oko? Jakie?
Szczerze mówiąc, ostatnio prawie w ogóle nie śledzę tego, co jest właśnie wydawane. O wszystkich nowościach dowiaduje się z blogów i cóż, nie wiem, czy to ze mną jest coś nie tak, ale ostatnio szału nie ma. W sumie to chciałabym przeczytać W cieniu prawa Mroza.

2. Co robisz w wolnym czasie, jeśli nie czytasz książek?
Obijam się xd A tak na serio to ostatnio wkręciłam się w rysowanie zentangle. Nie mam żadnych zdolności plastycznych, ale takie rysowanie wzorków i innych bazgrołów jest bardzo odprężające ;).

3. Lubisz oglądać ekranizacje książek? Jaka jest Twoja ulubiona?
Nie lubię oglądać filmów. Gdy robię to w internecie i mam możliwość przewinięcia, to zawsze z tego korzystam, bo potrafię się na tym mega nudzić. Najchętniej to od razu znałabym zakończenie. Z ekranizacjami jest jeszcze gorzej - jeśli są wiernie oddane książce, to w ogóle nie mam ochoty ich oglądać. Moją ulubioną jest Szkoła uczuć, chyba dlatego, że milion razy jest lepsza od pierwowzoru.

4. Wolisz bardziej realne książki czy fantastyczne światy?
Kiedyś nie przepadałam za czytaniem książek typowo obyczajowych, osadzonych w naszej nudnej rzeczywistości, częściej sięgałam po fantastykę. Dalej uwielbiam te fantastyczne światy, ale ostatnio zauważyłam, że częściej decyduje się właśnie na te realne książki.

5. Jakie są Twoje cele, związane z blogiem, na najbliższy czas?
Chcę nie tyle co zmienić tematykę bloga, co zacząć od nowa, z własną domeną i wykupionym hostingiem. Dlaczego? Papierowe strony trochę mnie ograniczają. Nie chcę pisać tylko o książkach, a tak jakby adres sugeruje taki właśnie blog i pewnie wiele osób zaobserwowało go z myślą o tematyce. Nie chcę nagle nikogo oszukiwać i serwować coś innego. Ale te plany i tak są odległe, pewnie zrealizuje je gdzieś po trzecich urodzinach, czyli cały rok przede mną :D. Na najbliższy czas żadnych celów nie mam.

6. Czy jesteÅ› zadowolona ze swojej blogowej pracy?
Ostatnio w końcu zaczęłam! Udało mi się zapanować nad postami i zaplanować je do przodu, co dla mnie jest wielkim wyczynem, naprawdę. Mam nadzieję, że dzięki temu na blogu nie będzie żadnych zastojów, które w ubiegłym roku zdarzały mi się dosyć często. Teraz jestem pełna zapału ;).

7. Jaka pora roku jest, według Ciebie, najlepsza na czytanie?
Biorąc pod uwagę klimat, to jesień i zima. Za oknem jest szaro i zimno - idealna pora na to, by zaszyć się w domu pod ciepłym kocem i wziąć książkę do ręki. Aczkolwiek wtedy niestety przez szkołę nie mam za dużo ochoty ani czasu na czytanie. Lato pod tym względem wygrywa.

8. Co popijasz lub podjadasz w czasie czytania?
W poście o moich czytelniczych nawykach pisałam, że nie jem i nie piję w czasie czytania. Po prostu nie mam dobrej podzielności uwagi do takich rzeczy. A jeśli już sobie coś szykuję, to herbata górą ;D.

9. Z jakiej dotychczasowej recenzji jesteÅ› najbardziej dumna?
Uuu, nie wiem, za trudne pytanie. Jestem bardzo krytyczna i chyba jeszcze z żadnej nie byłam w pełni zadowolona, także raczej nie ma takiej recenzji.

10. Jakiego motywu w książkach najbardziej nie lubisz?
Chyba najbardziej mam dosyć bohaterek cnotek, które nagle stają się seks bombami i wszyscy do nich zarywają. One oczywiście tego nie widzą i uważają się za brzydkie, niechciane, bla bla. No ileż można o tym czytać?

11. Jak dużo czasu w ciągu doby przeznaczasz na czytanie?
Mało. Częściej nie czytam niż czytam. Do książki zasiadam dopiero w czasie weekendu :D.

Zobacz również:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz!

Obsługiwane przez usługę Blogger.