Klasyki, które chcę przeczytać

niedziela, stycznia 15, 2017
Klasyka to kanon, a kanonu po prostu nie wypada nie znać. Już jakiś czas temu stwierdziłam, że chcę sięgać po bardziej ambitniejszą lekturę. Schematy powtarzane ciągle w młodzieżówkach nudzą mnie i nie wzbogacają mnie ;). Niestety paradoksalnie klasa maturalna nie jest chyba najlepszym okresem na nadrabianie takich książkowych zaległości. Po powrocie ze szkoły jestem wyczerpana i zasypiam przy książce Umberto Eco, a te lekkie i schematyczne książki dostarczają mi pożądanego relaksu. Postanowiłam, że sporządzę listę klasyków, które koniecznie chciałabym przeczytać, gdy w końcu złapię trochę oddechu. Dzisiaj chciałabym się nią z wami podzielić :D.


Życie Pi | Zabić drozda | Nowy wspaniały świat | Frankenstein | Trzej muszkieterowie


Wichrowe wzgórza | Dziwne losy Jane Eyre | Przeminęło z wiatrem | Paragraf 22 | Wojna i pokój


Anna Karenina | Folwark zwierzęcy | Imię Róży | Tessa d'Urberville | Nędznicy

Czytaliście coś z tej listy?

Na koniec mała informacja. W momencie kiedy to piszę (14.01) nie zgłosiła się wymagana liczba osób i Book Tour teoretycznie nie powinien się odbyć, ale postanowiłam nieco zmienić zasady. Tak długo jak będą chętni, tak długo książka będzie wędrować. W każdej chwili można się zapisać, dlatego zapraszam do zakładki :).

Brak komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz!

Obsługiwane przez usługę Blogger.